Wysłano: 2014-04-26 22:47:30
Temat: Inne
Pierwszy w Polsce outletowy pop - up store H&M w FACTORY Annopol
Pop-up store, czyli pojawiający się i znikający sklep marki H&M powstanie na
dwa miesiące w Centrum FACTORY Annopol w Warszawie. Kwota zebrana przez te
kilkadziesiąt dni zostanie przekazana Fundacji SYNAPSIS, wspierając jeden z
realizowanych przez nią programów pomocy osobom z autyzmem.
Współpraca popularnej szwedzkiej marki odzieżowej z centrum FACTORY Warszawa
Annopol na rzecz Fundacji SYNAPSIS to pierwszy tego rodzaju projekt firmy w
Polsce. Charytatywny salon H&M zostanie otwarty 25 kwietnia br. Dochód ze
sprzedaży odzieży przekazany zostanie na pomoc osobom dotkniętym autyzmem.
Pop-up store H&M, zgodnie z koncepcją tego rodzaju projektów, zostanie
zamknięty po dwóch miesiącach.
- Zdecydowaliśmy się przekazać dochód ze sprzedaży ubrań w naszym pop-up
store na rzecz Fundacji SYNAPSIS. Już dzisiaj możemy potwierdzić, że nie
będzie to kwota mniejsza niż 100 000 złotych - zapewnia Ewa Jarzemska, Sales
Market East Marketing and PR Manager, H&M.
Kwota przekazana przez H&M wesprze Ośrodek "Dom i Praca" w Wilczej Górze pod
Warszawą, który jest pierwszym miejscem w Polsce, łączącym pobyty domowe z
pracą zawodową osób z autyzmem. Dzięki wspomnianemu wsparciu finansowemu,
możliwe będzie rozszerzenie oferty terapeutycznej o nowe zajęcia oraz zintensyfikowanie już prowadzonych działań. Ze środków z
pop-up store H&M w FACTORY Warszawa Annopol sfinansowane zostanie również
zatrudnienie instruktorów doświadczonych w pracy z osobami z autyzmem oraz
zakup nowych narzędzi do komunikacji alternatywnej w Ośrodku "Dom i Praca".
- Sytuacja dorosłych osób z autyzmem jest dramatyczna. Nie ma żadnych
systemowych rozwiązań. W efekcie brakuje miejsc terapii i opieki.
Najczęściej pozostają oni zamknięci w domach ze starzejącymi się i mającymi
coraz mniej siły rodzicami, pozbawieni pomocy. Tym cenniejsza jest dla nas
ta inicjatywa. Dzięki niej nie tylko będziemy mogli rozszerzyć ofertę dla
dorosłych osób z autyzmem, będących pod naszą opieką, ale także, co jest nie
do przecenienia, pokazać im, że są dla nas ważni, jest dla nich miejsce w
społeczeństwie i świat o nich nie zapomina - mówi Joanna Grochowska,
Wiceprezes Zarządu Fundacji SYNAPSIS.
H&M pop-up store zostanie otwarty w Centrum FACTORY Warszawa Annopol 25
kwietnia. Powierzchnia przeznaczona na sklep została udostępniona na ten cel
nieodpłatnie.
- Ten projekt to ważne wydarzenie dla wszystkich pracowników i klientów
FACTORY Warszawa Annopol. Przyłączamy się do pomocy osobom dotkniętym
autyzmem i wspólnie zwracamy uwagę na ich problem. Klienci naszego centrum
będą mieli okazję, by przekazać im swoje życzenia, przypinając je do tablicy
korkowej ustawionej przed wejściem do sklepu. Wierzę, że to nasze wspólne
przedsięwzięcie zaowocuje kolejnymi działaniami na rzecz pomocy osobom z
autyzmem, być może wsparciem finansowym innych firm czy osób prywatnych,
albo powiększającym się gronem wolontariuszy - mówi Anna Zawadzka, Center
Manager Factory Warszawa Annopol - Serdecznie zapraszamy!
H&M pop-up store będzie funkcjonować w FACTORY Annopol do 30 czerwca br.